Wednesday 23 August 2017

Forex Thor Ea Free Nedladdning


I vikingnorsk mytologi var Thor en hammerbärande åskgud och det är min bästa gissning att den här gamla mytologin har spelat en stor roll i namnet på Forex Thor EA som jag just lagt in framåtprov på MellyForex. Var det verkligen så svårt att göra min avdrag genom att titta på blixtstråken och hammaren som tydligt visas på Forex Thor-rutan. roll: Hur som helst, nu har vi fastslagit att inspektören Clouseau inte behöver oroa sig för säkerheten i hans anställning, snälla låt mig berätta vilka små utdrag av information jag vet om Forex Thor. För det första är Forex Thor EA en scalper som vid skrivandet av denna artikel är helt ny på marknaden. Den körs på 30-minuters tidsramen för EURUSD-symbolen, och jag måste vara helt ärlig och säga att jag inte är helt säker på vilken logik den använder för att få sin mojo. Videon på utvecklarens webbplats talar om pengaflöde, så jag kan bara riskera att gissa att handelsbeslut är volymrelaterade. Litteraturen föreslår att EA använder en kombination av tre olika strategier, och varje strategi kan antingen användas oberoende av de andra två, eller alla tre strategier kan användas samtidigt. Från utvecklarens egna backtest ser det vid första anblicken ut att användandet av alla tre strategierna tillsammans kan göra EA till en icke-överensstämmande EIF när det gäller FIFO. Backtests visade säkert Forex Thor som att ha mer än en handel öppen åt gången, och stopphanteringen hanterade inte mig som om den överensstämde med FIFO. Det är min första misstanke att amerikanska baserade handelsmän som vill köra Forex Thor med alla tre strategierna måste driva EA på tre separata mäklarekonton, med bara en strategi per mäklare. Självklart har användarna i resten av världen inga problem att handla alla tre strategierna tillsammans. En undersökning av utvecklarna äger 2011 strategitester (det är en 7,90 MB filhämtning om du är på en långsam anslutning) för mig att Forex Thor är en ganska frekvent näringsidkare, eftersom det ser ut att ta mellan 15 och 20 affärer varje vecka över alla tre av sina strategier. Dessa strategitestresultat föreslår också att EA inte använder någon tidssökning, eftersom det verkar placera sina order 245. Jag märkte emellertid att Forex Thor kan ta flera affärer inom mycket snabb följd på några dagar än vid andra tillfällen, Det kan gå flera dagar i slutändan utan att göra några affärer. Forex Thor verkar fungera genom att placera individuella stopporder och väntar på en fyllning. Stopporderna ligger mycket nära marknadspriset, och EA anpassar dessa beställningar mycket snabbt just innan de fylls eftersom de försöker få en bättre inträdesnivå. EA erkänner också om handelskriterierna har ändrats, i vilket fall det inte kommer att tveka att radera en pågående order före en fyllning. Efter att ha gått in i handeln, löper Forex Thor en snabb stopp-förlust och anpassar även sin vinstdrivande dynamisk. Resultatet är att handelstiden i allmänhet bara är en minut eller två med en genomsnittlig vinnande handelsstorlek på cirka 7 pips och en genomsnittlig förlust på ca 3,5 pips. Den förväntade vinstgraden är cirka 75, och kombinationen av låg riskräntor och hög vinsthastighet innebär att Forex Thor har potential att vara mycket lönsam. Denna handelstyp har emellertid en nackdel och det är troligt att EA passar bäst för ECN-mäklare med de tättaste spridarna som tillåter scalping och som har slutat nivåer på endast 0,1 pip så att EA kan fungera effektivt så mycket nära marknaden. Med det i åtanke ställde jag in min kopia av Forex Thor på ett 5k FXCC demo raw spread-ECN-konto, i hopp om att jag kan utnyttja EAs sanna potential. FXCC har inga problem med scalping alls och eftersom de inte behöver oroa sig för NFA-reglerna, kan jag köra alla tre Forex Thors-strategierna samtidigt. Ive följde Ive utvecklarens rekommendationer och satte Forex Thor upp med standardriskinställningen. FXCC tar ut en 1,0 pip rund turprovision per handel, och jag hoppas att detta inte kommer att påverka vinsten. Vanligtvis skulle jag justera en EAs TP och SL inställningar för att återspegla denna provision, men Forex Thor ger inte detta alternativ. Jag tillåter maximal spridning av 2,0 pips och har satt glidnivån till 1 (jag antar att detta betyder 0,1 pip eftersom FXCC är en 5-siffrig mäklare), eftersom det här är det lägsta värdet som tillåts av EA. Som med mina andra robotar i test kan du övervaka Forex Thors prestanda på MellyForex genom att klicka här. Om Forex Thor fungerar bra under nästa månad eller så kommer det att vara dags att jag kan göra en mer detaljerad granskning. Diskussion (0 kommentarer) Lägg till en kommentar 8211 EA Forex Thor II Forex Thor EA (officiell webbplats) 8211 mycket lönsam scalper EA från Alexander Collins. Den körs på 30-minuters tidsramen för EURUSD-symbolen Snabbinstallatör Fullständig kompatibel med alla Metatrader-mäklare. Alla kontotyper stöds. 8230Du kan börja med så lite som 100 ForexThor 8211 100 automatiserad robot. Det finns ingen fördröjning, så du kommer aldrig att springa bakom marknadsindikatorer Thors algoritmer är samma ledare som använder för att tjäna miljoner dollar i vinst. Alla affärer med Thor II EA lyckades säkerställa maximal vinst från varje handel. Inkluderat pengarhantering Stöd när som helst via e-post, chatt, telefon och fjärrhjälp. Stil för handel med Thor EA har emellertid en nackdel, men jag recoomend använder den på ECN-mäklare med den minsta spridningen som tillåter scalping och som har slutat nivåer på bara 0,1 pip 8230 till exempel ThinkForex you8217ll få bonusar värda 366.00 USD från utvecklaren av EA THOR Filtyp och krav: - Detta är ett digitalt objekt (Hämta länk) - Du behöver: MetaTrader 4.0-plattformen. Köp EA 8220Thor Forex8221 Ultimate Version från utvecklare: OBS. Jag ger 50 BONUS till alla köpare som har köpt EA THOR-2 från forex-shop Du kanske också gillarForex Thor II EA Download Link Ladda ner Forex Thor II EA Här Vi vet alla nu hur bra det skulle vara att kunna sätta din Forexhandel på autopilot och tjäna pengar med hjälp av ett beprövat system som fungerar 24 timmar om dygnet. Och jag är säker på att vi alltid har varit dissappointed när den här drömmen blir kort. Lyckligtvis för oss är Alexander Collins villig att låta oss prova att driva Forex Thor EA för oss själva för att bevisa att automatiserad vinst är möjlig. Hämta Forex Thor II och försök till dig själv8230 Spara filen till din dator Öppna filen och följ instruktionerna Använd Forex Thor II på ett DEMO-konto för att bevisa att roboten tjänar pengar Här är en kort video som jag gjorde på Forex Thor II EA8230 Om du letar efter mer information om Forex Thor II gå här: Forex Thor II Officiell webbplats Inga kommentarer ännu Lämna ett svar Avbryt svar 14 dagars gratis försök Gratis Forex 8220Insider Pips8221 Report Jag använder personligen Thor EA med avseende på 5 flera veckor och jag är helt nöjd med detta. Jag frågar dig själv varför just här skadliga utvärderingar, men jag måste säga: dessa människor brukar vara. Individer mycket mer sannolikt utvärdering när någon sak kommer att gå felaktigt, jämfört med när allting fungerar bra. Klicka här för att ladda ner ett nytt handelsverktyg och en strategi GRATIS För alla dem som är olyckliga med programmet Vi kan bara ångra dig: You8217ll behöver vanligtvis förekomma som någon person guide innan du börjar utnyttja någon typ av de faktiska köpta produkterna . Maskinen är faktiskt bra när det arrangeras såväl som använt korrekt (som allt du kan köpa, genom vägen). När du köper ett TV-apparat, efter det där stället för närvarande finns den felaktiga kabeltelevisionen från SATELLITE TELEVISION ANTENNA, misslyckas det normalt. Därför är samma teori här nu. Mina personliga svar är: började med dollar 500 konton (vill inte fara med ökad pengar i början). För närvarande är balansen faktiskt dollar 674 (räkna som det finns en tidsperiod överstigande per månad utan ensamhandel). 5 flera veckor i samband med köp och försäljning. Inte fattig, antar jag.

No comments:

Post a Comment