Saturday 26 August 2017

2pipsforex Mäklare


Hur man väljer en Forex Broker Med så många olika val där ute, hur väljer en Forex quotnewbiequot en mäklare Chanserna är att de flesta nya handlare har ingen aning om var de ska börja - och det var okej. Var här för att hjälpa Vi har satt ihop ett enkelt tre steg process för att hjälpa dig hitta en mäklare som du tycker bäst passar dina behov. Du kanske tänker nu, det är tre steg, det är det du gör. I det första steget kommer du att gå igenom några av de viktigaste frågorna du behöver fråga dig själv när du granskar olika mäklare. Då tar du en titt på olika mäklare och deras tillgängliga funktioner. Vi har sammanställt en jämförelselänk genom att ta några av de vanligaste frågorna på internet och undersökte några av de vanligaste frågorna om mäklare där ute, så att du inte behöver. Med den här guiden kan du begränsa dina val och ta det sista steget att prata med olika mäklare och demohandel på olika plattformar. Enkelt, rätt Låt oss börja. Steg 1: Gör din forskning Innan du jämför mäklare, vet du vad du ska leta efter Nej Tja, här är några av de viktigaste frågorna du borde fråga dig själv: Är den här mäklaren registrerad hos någon reglerande myndighet Kontrollera om din mäklare är valfri registrerad hos National Futures Association (NFA) eller Commodity Futures Trading Commission (CFTC) om de är baserade i USA. Om mäklaren är baserad i Förenade kungariket, kolla med Financial Service Authority (FSA). Om mäklaren inte är registrerad hos någon av dessa eller något annat erkänt reglerande företag, kanske du vill tänka två gånger innan du registrerar dig med dem. Handläggningsdisk eller icke-handlande kontorsmäklare Erbjuder mäklare fasta eller icke-fasta spreads Hur brett är spridningarna Dessa frågor är mer betydelsefulla för de näringsidkare som gillar att ta snabba vinster på några pips. Large andor-variabla spridningar kan skära in vinsten i denna typ av handelsstrategi. Hur mycket eller hur liten hävstångseffekt kommer en mäklare att ge dig Vi rekommenderar starkt att du recenserar quotLeverage Killer quotbefore beslutar om hur mycket hävstång skulle vara lämplig för din handelsstil. Uttrycket, det är mer, citationstecken kan spara varje nybörjare Självklart kommer du inte att börja handla med riktiga pengar direkt, okej, väl, när du har en vinnande strategi och du är redo att handla live och veta hur mycket riskkapital du måste börja med gör en stor skillnad. Om du har 2000 eller mindre att börja med, vill du förmodligen börja handel med quotmicroquot-partier. Inte alla mäklare har denna funktion. Betalar denna mäklare eller debiterar dagliga överrullningsräntor Vissa mäklare gör antingen båda, drar ränta eller varken. Denna information är viktig för handlare som håller positioner över natten. Kommer denna mäklare erbjuda premiumtjänster som kartläggning, nyhetsflöden och marknadskommentarer Hur viktigt är premiumtjänster till min handel Steg 2: Jämför mäklare Låt oss inte slå runt busken, nu behöver du gå till Broker Comparison Guide. Steg 3: Öppna demokonton och ställ frågor. Välj minst två mäklare som passar de flesta av dina kriterier och öppna demokonton. Handla i olika marknadsmiljöer. Lär dig alla olika funktioner hos varje handelsplattform. Om du har frågor, var inte rädd att fråga. Många mäklare har utmärkt kundservice och skulle gärna svara på dina frågor. De flesta demo trading plattformar liknar deras levande motsvarigheter, men inte exakt samma. Det kan finnas en skillnad i hastighet på körning, glidning och plattformsäkerhet (de flesta av de levande kontona är mer tillförlitliga än demokonton). När du har din strategi nere och du är redo att flytta till ett levande konto, starta små, testa vattnet och se om den här mäklaren passar dina handelsbehov. Verktyg SponsorerGlobal Clearing Group (2pipsforex) recensioner Global Clearing Group (2pipsforex) Webbplats: 2pipsforex År sedan: 2006 Huvudkontor: Commonwealth of Dominica Företagsregistrering: Global Clearing Group Ltd. (reg.15182), Dominica Regel: Ej ​​reglerad. Anmärkningar: Global Clearing Group LTD är Prime Clearing Medlem av EUEFEX Financial Exchange (European Union Electronic Derivatives Exchange) som regleras av Financial Supervisory Agency (FSA) Justitieministeriet Republiken Moldavien. Certifikatnummer: 1010600015312. Handlas med Global Clearing Group Var du nöjd med kvaliteten på Global Clearing Group-mäklare Tjänster RATINGS Ukraina, Nina 20 februari 2017 4 år Totalt 1 år med denna mäklare Allt är perfekt och snabbt. Sammantaget, bra EA trading plattform för nybörjare till erfarna handlare som jag. Rekommenderas till mina vänner. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner 12 februari 2017 3 år Totalt 9 månader med denna mäklare Anständiga vinster per handel, eftersom jag tjänar upp till 100 pips. Ingen plötslig marknadsladdning, särskilt när jag öppnar handel med vinst. Detta är också en av de första plattformarna som erbjuder Bitcoin som handelsvaluta, så det är ett stort plus för tunga Bitcoin-användare som jag. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Namibia, Julia 4 februari 2017 2 år Totalt 6 månader lever med denna Mäklare Öppnade ett live-konto kort efter att ha skapat en demo och har ingen ånger, även efter sex månaders handel. Mycket uppskattar det stora laget bakom detta. Pålitlig plattform också. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner 29 januari 2017 1 år Totalt 1 år med denna mäklare Stort urval av valutapareringar och direktchatt hjälp alltid där med ett snabbt svar på mina frågor. Den snabba låsningen av positiva marknadspriser är också en bra funktion - så det är möjligt att snabbt tjäna tillbaka små förluster med denna plattform. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Serbien, Marko 14 november 2016 7 månader Totalt 7 månader med denna mäklare Det är svårt att få genom handelsplattformar med dedikerad supportgrupp, särskilt de som använder EA-robotar för att automatisera transaktioner. Plattformen är snabbkörning och enkel att använda. Jag rekommenderar sällan något till mina vänner men gjorde ett undantag för 2pipsforex. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner mexico, Carlos Martinez 26 oktober 2016 1 år Totalt 4 månader med denna mäklare Jag är relativt ny på 2pipsforex och nöjd med det jag tjänar från dem hittills. Kvalitetssignaler mottagna minst 3 gånger i veckan med mycket minimal handelsförlust också. Jag tjänar regelbundet cirka 2500 pips per transaktion så inte så illa om du frågar mig. Det enda mindre problemet jag har är supportteamet, vilket tar tid att svara på mina frågor. Jag önskar att de kan genomföra en snabbare svarstid, särskilt om det är brådskande. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Albanien, Andi 21 oktober 2016 16 månader Totalt 10 månader Lev med denna Mäklare EA är snabbkörande och den 1 pip spridningen över alla valutor är verkligen fantastisk. Det fanns knappast några tekniska problem samtidigt som man låste ett pris i så är det en bra sak att använda den här plattformen i jämförelse med andra. Jag har mestadels positiva kontakter med företaget men skulle gärna få rapporterna regelbundet. Har scorat anmärkningsvärda framsteg för varje order jag skickade genom så jag hänvisade alla jag visste som älskar online handel rekommenderas. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner colombia, Leslie 1,5 år Totalt 1 år med denna mäklare Startat med plattformen för ungefär ett år sedan och har hittills lyckats med mina transaktioner. Anständig uppsättning pips som tjänas varje gång som tillåter mig att åtminstone få tillbaka mina pengar för att återhandla för andra marknader nästa dag eller två. Bonus och belöningar är också en vanlig sak, så det är bra att få något extra också. De har också konsekventa valutasignaler och inget plötsligt dopp i marknadspriser, till skillnad från andra plattformar som jag använde tidigare. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Spanien, Maurice 10 år Totalt 1 månad demo, 2 dagar lever med denna Mäklare i demo denna mäklare fungerar bra. God vinst. Så jag bestämde mig för att öppna ett live konto och sätta in 2000 amerikanska dollar. När jag kom in i min första liveförsäljningshandel. Så här gjorde de efter beställningen skickades: 1. Försäljningsordern godkändes ännu inte. 2. Priset nådde upp minst 30 pips. 3. Därefter utfördes försäljningsordern, men orderstorleken ändrades till en vansinnig 5 partier. 4. Priset toppade upp minst 80 pips, slog stopplösa 1875 dollar förlorade på bara 1 sekund. Efter att ha kontaktat dem skyllde de mig, EA jag använde och allt annat. De berättade på ett oförskämt sätt att inte slösa bort sin tid, komma över det och omdirigera. en andra handel, var nästan densamma. Det gick till vinst, men jag kunde inte stänga handeln. De låste det. Då gick priset mot mig, och handeln slog stopplås och stängdes omedelbart. Återigen gick 75 dollar på ett par sekunder. Jag lade upp denna information på ForexPeaceArmy och de stängde kontot och stjäl de återstående 50 dollarna, eftersom de sa att jag hade lagt upp den här informationen online. 2pipsforex är THIEVES. Deras MT4platform är utformad för att riva av dig. Efter att ha sökt på internet hittade jag flera personer som hade exakt samma problem med dem. 2pipsforex är ULTRA AGGRESSIVE stop-lossjägare och prismanipulatorer. De förhindrar att positiva affärer stängs. Prisstoppet hände ingen annanstans, inte ens på egen demonstration. Det var en tyst marknad. Så jag förlorade 2000 dollar inom ett par sekunder och remaing 50 dollar var avvecklad, det var hur de kallade det, från mitt konto och kontot stängdes av dem. Jag ringer den THEFT. Slutsats: 2PIPSFOREX är INTE en BROKER. De är WHITE COLLAR CRIMINALS prentending för att vara mäklare. Därför misstänker jag alla positiva recensioner om att de är falska. Öppna inte en levande redovisning med dem. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Jag har använt plattformen för ett par månader nu och hitta erfarenheten okej. Öppna mitt konto var väldigt enkelt och det var ännu enklare att finansiera det. Rapporter är mycket bättre än andra jag har sett men ändå inte 100 pålitliga. Små förluster kan hända men marknaderna är snabba att studsa tillbaka så att du kan tjäna pengar på det du förlorat lätt. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Argentina, Juan Mauro 2 år Totalt 5 månader lever med denna mäklare Det var bra en vän rekommenderade detta plattform för 5 månader sedan så jag registrerade mig med dem. De ger god service, snabb plattform och professionellt stöd. Inte beklagar, även om jag stöter på vinstförluster när signalerna är svaga, kan mitt konto enkelt studsa tillbaka och tjäna de förlorade pengarna ändå. Rapporter som skickas till mig varje vecka är bra verktyg för att hjälpa mig att bestämma vilken marknad att handla in. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Lettland, Maris 3 år Totalt 1 år med denna mäklare Jag upplever färre nedgång i jämförelse med andra handelsplattformar jag använder. Tekniska problem kan uppstå i mitten av en transaktion men jag har aldrig upplevt att jag förlorar pengar på grund av det, så jag är OK med det. Uttagning är snabb. Tack Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner 3 ÅR Totalt 1 DAG med denna Broker SCAM. Det här är den värsta mäklaren någonsin. Tänk aldrig att handla med den här mäklaren .. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. VARNING SPARA DIN PENGAR. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Ukraina, Nastya 3 år Totalt 2 år med denna mäklare Jag har varit i Forex trading scenen i ca 3 år nu och det här är en av de högkvalitativa handel som verkligen fungerar för mig. De är innovativa och mycket centriska. Betalnings - och finansieringsalternativ är också högsta kvalitet. Jag får försäkrat mina pengar i tid. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner Sydafrika, John 2 år Totalt 6 månader med denna mäklare Jag tjänar en medium uppsättning pips varje månad sedan jag började i november. Kundtjänst är professionell, finansiering är snabb och att få pengarna tillbaka till mitt bankkonto är säker. Jag är så nöjd med sina tjänster men önskade bara att den rapporterade noggrannheten kommer upp till 90 så datan är närmare verkligheten. Taggar: Global Clearing Group (2pipsforex) recensioner BROKERS BY COUNTRY Whos online Det finns för närvarande 27 gäster online. kopiera 2008 mdash 2017 100FOREXBROKERS ALLA RÄTTIGHETER RESERVED2pipsforex (Global Clearing Group LTD) Recension Besök webbplats Efter att ha deponerat USD2000 förlorade jag det inom några sekunder. EXTREMELY aggressiva stoppförlustjägare och mycket oförskämda människor. 100 bekräftad SCAM-brok Jag blev bluffad av 2pipsforex. Öppna inte ett livekonto jag köpte ett EA som heter ProfitabeFXEA för 1500 USD, och jag öppnar ett livekonto på 2pipsforex. Jag ställde minsta handelsstorlek till 0,01 och jag förväntade mig att se att handel inte godtogs, eftersom deras minsta handelsstorlek är 1 mycket. (Deras minimum är 1 parti, enligt dem selces.) Handeln öppnades efter några sekunder. Lotsera 0,01. MEN. en handel med mycket storlek 5 öppnades varför var denna handel med en ogiltig handelsstorlek accepterad och omvandlad till en 5 partihandel inom en split sekund efter att handeln öppnades toppade priset på en mycket tyst marknad. längst ner i toppen nådde en SELL-handel öppnades, strax därefter höjde priset sig, slog stopplösen och 1875 dollar var borta inom en delad sekund. USD 125 var kvar. NU VAD EN SAMMANHÄLLNING SOM DENNA HÖGHET UTFÖRS NÅGONSAMT TIDIGT TILLGÅNGEN, INGÅDADE DET DEN HANDEL SOM HAR SKADATS. Så kontaktade jag ProfitableFXEA (förmodligen Billy P. Carroll) via Skype och mäklaren via e-post. ProfitableFXEA, berättade för mig att prata med mäklaren. Mäklaren var ganska oförskämd (Litsa Peters) och de skyllde på EA. Därefter berättade de för mig att deras minsta mängd storlek var 5 mycket. De hade öppnat ett Professionellt konto för mig med en minsta mängd storlek på 5. Ja, rätt. Jag begärde inte att öppna ett sådant konto. EN dag före detta hade jag frågat dem om minsta och maximala partistorlekar och Francine Walton från 2pipsforex svarade mig och sa att deras minimum var 1 mycket och maximalt var 1000 partier. Så den stora frågan är. Varför var en handel med 5 partier öppnad, när EA ville öppna en handel med storleksstorlek 0,01. Jag förväntade mig att handeln skulle avvisas. Jag förväntade mig inte att handeln skulle öppnas på 5 partier. Nu berättade de för mig en standardräkning hade en mycket liten storlek på 1 lot. När du öppnar ett konto med 2pipsforex frågar de dig aldrig vilken typ av konto du vill ha. De nämner inte det som helst på deras webbplats också. Med bara USD 125 kvar på kontot bad jag dem att byta till ett standardkonto. Dom gjorde. Jag var klar för dagen. Nästa dag, i morgon, försökte jag det igen med endast 125 USD kvar och en stor storlek på 1. Den andra handeln som EA öppnade, gick positivt, men det var inte stängt. Så jag försökte stänga det manuellt till 20 dollar. MEN stängningen utfördes inte. 2pipsforex hindrade stängningen av denna handel. Handeln var låst. Det tog flera sekunder och under denna tid gick priset SUDDEN i motsatt riktning och slog stopplås igen, vilket resulterade i en 75 förlust. Nu är bara USD 50 kvar. Jag kontaktade dem igen och de svarar inte längre. Ive informerade dem om att jag berättade det på internet och som ett resultat tog de resulterande 50 dollar ans stängt kontot. Detta är deras senaste e-post: Kära herre, Eftersom du har postat bedräglig information om vårt företag, är ditt konto stängt, 50 USD Fuskavgift har dras av från ditt konto. Med vänliga hälsningar, Litsa Peters kontonavdelning Global Clearing Group Ltd 2pipsforex Prime Clearing Medlem av EUEDEX European Union Electronic Derivatives Exchange Registrerad medlems ID: PCM-2233 Ive läser många fler berättelser på andra forum om personer som har EXACT samma problem som jag stött på ovan. (öppnar 5 mycket affärer, toppar för att stoppa förlust etc.) Så det bekräftas att 2pipsforex. cmo är en bluffmäklare. De låser affärer och aktivt stoppar jakt på ett mycket aggressivt sätt. Fick någon (juridisk) åtgärd eller något annat Vad jag ska göra: - Kopiera den här översynen och börja skicka den på varje handelsforexforum som jag kan hitta. Jag kommer att be dig att göra detsamma för att sprida denna information. - Länk från Facebook och Twitter till den här översynen. - Rapportera detta bedrägeri till Facebook, Twitter, Instagram och förmodligen andra sociala medier, där de har konton. - Bjud in dem att komma hit och reagera (de brukar inte göra det eller de kan försvinna). - Rapportera denna Forexbedrägeri till Interpol, FBI, tillsynsmyndigheter och andra myndigheter. Jag kommer att skapa ett fullständigt och komplett dokumentpaket med bevis på att jag kan skicka till dem. - Rapportera detta bedrägeri till Neteller Alla tips och kontaktuppgifter är mycket uppskattade. Om du har blivit scammed, kontakta mig och jag samlar också dina uppgifter. Listan över personer som bedöms av dessa brottslingar växer stadigt. Maurice Tjäna 3500 pips per månad på min utvalda valutaparning var aldrig ett problem eftersom jag kan förlita mig på de dagliga rapporterna jag tar emot från dem. Bra plattform, bra pengar intjänade och vänliga service team 2pipsforex är idag mycket bättre än andra online-mäklare. Priserna är vanligtvis i genomsnitt till hög inkomstsannolikhet vilket ger mig många chanser att tjäna bra uppsättningar av pips. Jag behöver sällan att finansiera mitt konto eftersom jag gör tillräckligt med kapital för att återhandla för de närmaste dagarna eller så. Kundservice team är professionellt och snabbt att svara på eventuella frågor jag har för dem. Att vara Mäklare är svindlare jag deponerade 2000 och de stal mig med en enda operation, min EA var inställd att öppna 0,10 näringsidkare och de öppnade 5,0 - Ive fördömda Interpol Få widgetskod Forex Recensioner och betyg Forex Prestationstester Forex Traders Domstolen Forex Trading Utbildning och gemenskap Forum Forex Kalender och verktyg kopiera Copyright ForexPeaceArmy. Alla rättigheter förbehållna. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield Logo är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Global Clearing Group LTD White Labeling och Co-Branding. Vi kan erbjuda GCGs toppmoderna handelsplattform till dina kunder med ditt företags namn och logotyp på den. Vita etiketter får följande: 1. Live-plattformankare. 2. Demo plattform ankare. 3. Demo registrering ankare med automatisk server e-post bekräftelse utgående till 3 parter, klient, vit etikett, GCG. 4. Realtid citationstecken. 5. Realtidskartläggning. 6. Realtidsnyheter. 7. 24 timmars hjälp. Vad som gör oss olika 15 års affärsupplevelse Förtroende Tillförlitlighet Säkerhet Upprättad sedan 2006 Global Clearing Group LTD är redo att samarbeta med alla personer som är intresserade av att fungera som att införa mäklare (IB) hos vårt företag i deras region. Funktionen hos en mäklare är främst att leta efter och engagera kunder intresserade av att fungera på Forex marknaden för vårt företag. Vi kommer att göra fullt stöd (såsom konsultation, tekniskt bistånd) och tillhandahålla allt nödvändigt mjukvaruunderstöd till IB. Vi är alltid i framkant av direktåtkomstteknologrevolutionen. Vi tillhandahåller anpassningsbara handelsplattformar, snabba avrättningar, nästa generations marknadspekare och avancerade riskhanteringsverktyg. Vårt uppdrag är att bli en integrerad del av varje framgångsrik handlare genom att tillhandahålla toppmodern teknik som är både innovativ och enkel att använda, samt genom att skapa ett samhälle där handlare kan lära av varandra och dela investeringsideer .

No comments:

Post a Comment