Thursday 3 August 2017

Forex Fredsarmé Ig Marknader


Shoulder of Giants 2 världens bästa näringsidkare Jarratt Davis, den berömda forexpedagogen Andrew Mitchem, den europeiska yrkesbanken Sive Morten, posterar sina exklusiva marknader atntalytics. Prestandatest Önskar du att köpa EA, signaler eller gå med på hanterat konto Vi underhåller riktiga pengar framåt tester för kommersiellt tillgängliga metatrader expert rådgivare, valutasignaler och forex förvaltade konton. Forex Traders Court Om du blir offer för Forex Scam, kommer Forex Peace Army att göra allt för att hjälpa dig att få pengarna tillbaka. Det är gratis och det hjälper till att avslöja bedrägerierna, så andra handlare faller inte i sina fällor. Forex Peace Army Services är GRATIS Vi tjänar pengar genom att visa annonserna, men vi stöder inte någon annonserad produkt eller tjänst. Var god se till att läsa våra recensioner innan du ger dina pengar till något företag. Marknader (Safecap Investments Ltd) Recension Besök webbplats ANMÄRKNING: December 2014. Safecap Investments har hotat att lägga till actionquot mot FPA om två forumtrådar om Markets inte tas bort. FPA döljer inte medlemsklagomål eller förhandlar under juridiskt hot. De två trådarna är HER och HÄR. FPA rekommenderar att man gör affärer med företag som använder juridiska hot för att försöka dölja information. 2 juli 2015: Cysec har böter Safecap Investments Ltd euro168,000. KLICKA HÄR för att verifiera. Tidigare GFCMarkets. Andra webbplatser av detta företag är GoForex. Det finns en notering på en polsk myndighets webbplats avseende SafeCap Investments Poland. KLICKA HÄR för att verifiera. Jag öppnade ett konto på marknader eftersom jag är en norsk medborgare och marknader verkar försöka vara bland de mer kända mäklare som försöker komma in på den norska handelsmarknaden. Andra som har haft reklam på tv och försöker komma in på marknaden 2015 inkluderar IG, CMC och Plus500. Marknader erbjuder 200NOK gratis bara för att öppna ett konto hos deras. Jag är dock bra ok jag ger sina tjänster ett test. de har sin egen ganska intuitiva plattform och stödjer mt4 också. Spreads är inte låga, men ok, vanligtvis 30-40. Vad jag gillade var det stora utbudet av instrument som var tillgängliga. Deras egen plattform var också ganska snyggt, och jag måste dock ha en hel del pengar för att utveckla så att det sänkte min svindelvarning. Återkopplingar här på FPA är genomsnittliga 3-stjärniga typiska. så okej jag men 200NOK (ca 20USD), jag kan ge dem ett test. Jag är i grund och botten bara hur som helst öva mitt nya manuella handelssystem. Jag försökte också med chattstöd att allt var bra för mig att öppna ett konto med mitt fulla namn och godkännande av alla valideringshandlingar som godkändes. Jag bad då specifikt att jag fick dra tillbaka någon vinst av den ursprungliga bonusen på 20, - chat support försäkrade mig det också. Så jag använde sin marknad plattform och gjorde min 20 till ca 50. Sedan vände jag min 50 till ca 70. Jag frågade om det kunde få några fler frågor besvarade och sedan chatta stöd berättade för mig att jag skulle få en AM så snart jag deponerade lite pengar. Jag sa ok och deponerade 100NOK (10) för att få en AM att kontakta mig - totalt saldo nu ca 80. Ingen kontakt hände naturligtvis. Jag frågade sedan chattstöd om jag kunde få ett mt4-konto och överföra några medel från min marknadskonto till mt4-kontot eftersom jag ville använda bakåtstopp. Live support skapade ett mt4-konto för mig och sa att detta inte var något problem. Jag överförde över 50 till mitt mt4-konto. Nu började det roligt med handeln. Jag blev 50 till ca 100, och två veckors historia kort jag vred min första 20 bonus (10 insättning) till cirka 300 på två veckor (ganska provd av det). Detta var med gammal skola totaly manuell handel, inga robotar, scalping eller något. Genomsnittlig handelstid ca 13 timmar. Så 3 dagar senare efter att jag begärde min 70-återkallelse kontaktade jag chatt support igen för att fråga statusen för mitt återkallande och varför på jorden plötsligt var mitt mt4-konto avaktiverat. Chat support berättade för mig att jag borde ha fått ett mail från deras ledning, och att invaliditeten av mitt konto var ett ledningsbeslut. 2 minuter efter att han meddelat detta mottar jag ett mail och säger att jag har brutit mot sina regler för att försöka utnyttja sin insättningsbonus och att Safecap Investments Ltd hade bestämt sig för att säga upp mitt konto / konto. Här är en kopia av den senaste chattdialogen med sin online livechat: Välkommen till Markets Razi H. Support Agent Bra Razi H. Hi där Hur kan jag hjälpa dig ClientHi. Jag bad om att jag skulle dra tillbaka några dagar sedan av 70 som jag undrade om statusen för. Av okänd anledning att mt4-kontot nu också plötsligt har blivit avstängt utan mitt godkännande eller förfrågan, så jag undrar vad som händer Razi H. Vad är ditt handelskontonummer Client4381136 Razi H. thanks vänligen håll på Clientthanks Razi H. your återkallelseförfrågan är under granskning och ditt konto har avslutats och du kommer att få ett officiellt brev avseende uppsägningen från företaget. Clientwhy på jorden har mitt mt4-konto varit inaktiverat. Razi H. it är ett ledningsbeslut, var snäll och kolla din email. Du kommer att få ett officiellt brev Clientyeah korrekt. Vad sägs om min marknad konto 4378074 Razi H. your registrering med företaget avslutades. Klient Jag har följt alla regler för handel och säkerställt att min vinst kan dras tillbaka med dig här på chattstöd Razi H. sir. det är ett ledningsbeslut Clientwhat konto reagerar du på när det gäller flera konton. Jag försäkrade med dig innan du öppnade det här kontot, att allt var ok Razi H. Your registrering med Markets avslutas ClientPlease gör din ledning medveten om att jag är en norsk medborgare och har många anslutningar på den norska finansmarknaden. Om ditt företag har någon om att komma in på den norska marknaden bör du noggrant behandla oss. Det här kontot var bara på testkonto för att se till att du inte är en marknadsförare. Tänk på att detta kommer att rapporteras till Forex Peace Army och CySEC också. Jag är helt säker på att FPA kommer att kontakta dig och bjuda in dig att chimera in på scam alerten Razi H. Allt annat jag kan hjälpa dig med Clientyes vänligen maila mig en kopia av chattdialogen också tack. Läs Razi H. have en trevlig kväll Razi H. har stängt chatten. Starta chatten igen Jag har inte fått min återkallningsförfrågan och förväntar mig att de nu bara ska returnera min depoisted 10 (100NOK) om något alls. Jag har bifogat en skärmdump av mina konton och det mottagna mejlet från live support också. Var medveten om. Marknadsföretagare som märkligt nog bryr sig om små mängder i stället för att få sitt namn på bluffradaren i Norge också. ICMarkets (International Capital Markets) recension Besök webbplats Under min 8 års handel har den värsta prismanipulation jag sett . Jag har handlat med dem i över ett år och i min 8 års handel har de varit den värsta mäklare jag har haft. Jag skulle inte rekommendera någon att öppna ett konto med dem. Under åren har affärer öppnats utan att jag sätter upp affärer. De kommer alltid att säga att vi inte hade något att göra med itquot. Den enda sak som verkligen gjorde det var att jag jagade precis mitt stoppförlust, tog ut min handel och sedan fortsatte handeln i min riktning. De bad mig att bevisa att de gjorde det, jag bad dem att bevisa att de inte gjorde det. De verkar som marknadsmäklare, men kallar sig ECN. Tydligen är standardkontona äkta ECN eftersom de markerar minst 1 pip till priset, men de säger att de inte gör prismanipulation. Det som verkligen fick min uppmärksamhet är att priset på min plattform är annorlunda än det bud och fråga priset som de ger dig. Jag har dragit tillbaka alla mina pengar och kommer att stänga mitt konto när det är behandlat. Om du inte vill att dina affärer manipuleras, använd inte denna mäklare. Jag öppnade ursprungligen ett konto på grund av alla bra recensioner, men nu börjar jag tänka, ett bra antal av dessa recensioner är troligtvis falska. Svara av IC Markets inlämnad 1 mars 2017: Enligt de frikostdata vi skickade till dig, flyttades marknaden tydligt till din begärda stoppförlust och utfördes till det första tillgängliga priset när det hade blivit utlöst. Priset som stoppade dig ut kunde också ses över alla andra mäklare, dvs denna handel skulle ha slutat oavsett vilken mäklare du handlade med. IC Markets säger tydligt att det finns en 1 pip markering på standardkontot, eftersom det inte debiteras någon provision. Se nedan länkar som visar detta: För att undvika en högre kostnad rekommenderar vi starkt handel på vårt True ECN MT4-konto. Det här är råvaror som vi får direkt från våra likviditetsleverantörer. IC Markets är bland de mest konkurrenskraftiga mäklare globalt för våra FX-produkter och med det sanna ECN-kontot garanterar du att du utnyttjar detta. Scammers, Data Farmers Jag ansökte som amerikansk medborgare och gick igenom ansökan till den punkten att faktiskt ladda upp alla dokument. Därefter informerade de mig om att de inte accepterar amerikanska medborgare. Detta kunde lätt ha klargjorts i början av processen. De har möjlighet att söka från USA i rullgardinsmenyn, acceptera en amerikansk adress och telefonnummer, vilket uppmuntrar dig att fortsätta och ladda upp dokument. De är tydligt jordbrukare för data. Scammers. Klart. Svar från IC Markets skickat 16 jan 2017: Tack för din feedback, Ian. Du har rätt. Vi kommer att granska och uppdatera vår ansökan för att säkerställa att vår amerikanska medborgarpolitik klart kommuniceras under registrering. Tyvärr förhindrar US CFTC-reglering amerikanska invånare (Non QEP) från att handla med mäklare utanför USA. Eftersom IC Markets är en reglerad mäklare i Australien måste vi följa denna CFTC-regel. Vi blockerar inte amerikanska medborgare från att registrera via vår hemsida, eftersom vi tillåter kvalificerade behöriga deltagare (QEP039s) enligt definitionen i regel 4.7 i varu - och utbyteslagen att handla med IC Markets. IG Review Besök webbplats IG, IG Markets, IG Index är en påstådd Bucketshop, sa FCA 82 av CFD-kunderna förlorade pengar 11 december 2016 Uppdatering: Regulatorer i Cypern, Storbritannien och Tyskland har nu vidtagit åtgärder mot CFD-leverantörer. Britains Financial Conduct Authority (FCA) fann att 82 av kunder som använder CFDs förlorar pengar. BaFin, Germanys finansinspektör begränsar CFD-leverantörer till ingen hävstångseffekt. IGG IG Aktiekurs ned 43 businessinsider. aufca-ceo-andrew-bailey-on-global-crackdown-on-cfd-industry-2016-12rUSampIRT Vänligen fyll i FCA-formuläret om de påstådda Bucketshops här: fca. org. ukcp16-40 - respons-formulär Se det utmärkta arbetet med CNBC-reportern Stephen Sedgwick på CFD och Spreadbetters. cnbc20161206online-trader-ig-loses-en-tredje-av-dess-värde-på-strängare-regulation. html ASIC Regulator i Australien gör ingenting igen, och det gör även australiensiska ACCC och ombudsmannen. KOM ON WAKE UP ASIC. MERRY CHRISTMAS har kommit tidigt. Retribution Sep 20, 2015 - 1 Star Senaste uppdateringar på Ig, Ig grupp, Ig Index, tidigare Ig Markets. Många har kommit ut i media över det nyligen beslutade beslutet, den schweiziska nationalbanken den 15 januari 2015, för att avlägsna sitt kapital på sin växelkurs. När locket oväntat togs bort uppskattades francen med 30 procent på ett ögonblick mot euron. IG gjorde ingenting i över 10 minuter och stoppade alla konton från handel och misslyckades med att fylla i orderstockar och kan ha justerat branscher många timmar senare. Och gav den värsta fyllningen möjligt för alla kunder. Jag tror att dessa länkar är mycket viktiga eftersom de berättar historien att världens media äntligen börjar fånga på dessa påstådda Bucket Stores CFD Providers. De använder där falska och vilseledande annonser för att lura människor och låtsas att över diskprodukterna är något de inte är (Aktier noterade på aktiemarknaden). De är skyldiga enligt min mening, men läser nu dessa länkar och jag låter dig vara din egen domare. youtubewatchvVAVPQEASnkAappdesktop Hitler använde IG Index för hans EuroCHF Stop-förlust. youtubewatchvX3pcYcSawwsfeatureyoutu. be IG Markets verkställande direktör Tim Howkins som tror att deras kunder tjänar pengar på live TV Squawkbox CNBC. uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 (Jag fick fel att läsa kommentarer). reutersarticle20150317iggroup-forex-idUSL6N0WJ2KZ20150317 (17.3.2015 IG undersöks av FCA och ombudsman). moneyweekig-index-50-procentiga vinstmarginaler IG vinst från kunder upp till 65. abc. aunews2015-02-12foreign-exchange-traders-fight-to-save-millions6087976 IG Markets heter här i Australien. forexpeacearmyforex-forumscam-alerts-folder17940-ig-index-bedrägeribekämpande-information-spread-betting-company. html (90 Cfd-handlare löser pengar). hotcopper. authreadshow-to-play-and-win-mot-ig-ig-markets.2398483page-12postid15114784.VU2pqY6qqkp (Australiens största onlineforum om IG Markets). forexfactoryshowthread. phpp8047127 (Många mäklare lämnade konton i minus men inte IG). forexfactoryshowthread. phpt522242page34 (IG gav den värsta fyllningen i världen mot swisseuro 0.9250 till sina kunder. smh. aubusinesswhen-brokers-are-the-fiend-20100827-13w40.html (Om CFD-leverantörer som IG och hur de fuskar människor ut ur där pengar gör ASIC ingenting igen).accc. gov. aubusinessanti-competitive-behaviourunconscionable-conduct (När du ringer dem lyssnar de inte ens) forexpeacearmypublicreviewig (Great forum om näringsidkare åsikter om IG). iggroupcorporatefair-client-treatment. html. docdro. idWGE1Zzo - PDF av Financial Review Smartinvestor Magazine till salu den 21 april 2011 visar den falska annonsen som IG, Ig, Markets, IG Index använder för att lura kunderna i handel med en påstådd Bucket Shop. Citat Handel när som helst och var som helst. de kan avvisa någon order om de väljer. ASIC, ACCC, Ombusdman kommer inte göra någonting för att de är skyddade. Gå med i kampen som jag registrerar mig för dessa två framställningar mot IG-länkar: change. orgptracey-mcdermo tt-uk-finans uppträdande myndighets-vi-dags-the-FCA-to-undersöka-the-vilseledande-reklam-And-orätt-business praxis-of-vadslagning företag. secure. avaaz. orgenpetitionIGMarketsLtdCallforcompensationafairandtransparenttradingsystemandpracticesnLPupib Media länkar om misshandel från IG Group över den schweiziska cap removal. independent. co. uknewsbusinessanalysis-and-featureshow-kan-a-lärare på 18000pa-lose-280000-vadslagning-10115157.html. fxweekfx-weeknews2400581ig-under-fire-from-clients-med-enorma-negativa saldon (Note fxweek reporter citationstecken: Ring återförsäljaren om du har några problem). reutersarticle20150129retail-forex-ig-idUSL6N0V74D720150129 (tysk ingenjör med skuld på 280 000 euro efter att ha satsat bara 8 300 på euron mot schweizerfrancen). uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 Retribution hatar IG Markets eftersom de lurade mig av mycket pengar och enligt min mening är de en Bucket Shop. De som i alla CFD, Spread-betters OTC-produkter måste stoppas till alla detaljhandelsinvesterare. Jag hoppas att denna information kommer att vara till nytta för dig. Tack till det här forumet. Lycka till: retribution2ugmail 2015-05-10 1 Star Senaste uppdateringar på Ig, Ig grupp, Ig Index, tidigare Ig Markets. Många har kommit ut i media över det nyligen beslutade beslutet, den schweiziska nationalbanken den 15 januari 2015, för att avlägsna sitt kapital på sin växelkurs. När locket oväntat togs bort uppskattades francen med 30 procent på ett ögonblick mot euron. IG gjorde ingenting i över 10 minuter och stoppade alla konton från handel och misslyckades med att fylla i orderstockar och kan ha justerat branscher många timmar senare. Och gav den värsta fyllningen möjligt för alla kunder. Jag tror att dessa länkar är mycket viktiga eftersom de berättar historien att världens media äntligen börjar fånga på dessa påstådda Bucket Stores CFD Providers. De använder där falska och vilseledande annonser för att lura människor och låtsas att över diskprodukterna är något de inte är (Aktier noterade på aktiemarknaden). De är skyldiga enligt min mening, men läser nu dessa länkar och jag låter dig vara din egen domare. youtubewatchvVAVPQEASnkAappdesktop Hitler använde IG Index för hans EuroCHF Stop-förlust. youtubewatchvX3pcYcSawwsfeatureyoutu. be IG Markets verkställande direktör Tim Howkins som tror att deras kunder tjänar pengar på live TV Squawkbox CNBC. uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 (Jag fick fel att läsa kommentarer). reutersarticle20150317iggroup-forex-idUSL6N0WJ2KZ20150317 (17.3.2015 IG undersöks av FCA och ombudsman). moneyweekig-index-50-procentiga vinstmarginaler IG vinst från kunder upp till 65. abc. aunews2015-02-12foreign-exchange-traders-fight-to-save-millions6087976 IG Markets heter här i Australien. forexpeacearmyforex-forumscam-alerts-folder17940-ig-index-bedrägeribekämpande-information-spread-betting-company. html (90 Cfd-handlare löser pengar). hotcopper. authreadshow-to-play-and-win-mot-ig-ig-markets.2398483page-12postid15114784.VU2pqY6qqkp (Australiens största onlineforum om IG Markets). forexfactoryshowthread. phpp8047127 (Många mäklare lämnade konton i minus men inte IG). forexfactoryshowthread. phpt522242page34 (IG gav den värsta fyllningen i världen mot swisseuro 0.9250 till sina kunder. iggroupcorporatefair-client-treatment. html Gå med i kampen som jag registrerar dig för dessa två framställningar mot IG-länkar: change. orgptracey-mcdermott-uk - finansiellt beteende-myndighet-vi-uppmanar-fca-att-undersöka-de-vilseledande-reklam-och-orättvisa-affärspraxis-av-spridning-betting-företag. secure. avaaz. orgenpetitionIGMarketsLtdCallforcompensationafairandtransparenttradingsystemandpracticesnLPupib Media länkar om misshandel från IG-koncernen över den schweiziska mössan. independent. co. uknewsbusinessanalysis-and-featureshow-could-a-teacher-on-18000pa-lose-280000-spread-betting-10115157.html. fxweekfx-weeknews2400581ig-under-fire-from - clients-med-enorma-negativa saldon (Observera fxweek reporter citationstecken: Ring återförsäljaren om du har några problem). reutersarticle20150129retail-forex-ig-idUSL6N0V74D720150129 (tysk ingenjör med skuld på 280.000 euro efter att ha satsat bara 8 , 300 på euron mot schweiziska francen). uk. reutersarticle20150305markets-franc-ig-idUKL5N0W63U120150305 Retribution hatar IG Markets eftersom de lurade mig av mycket pengar och enligt min mening är de en Bucket Shop. De som i alla CFD, Spread-betters OTC-produkter måste stoppas till alla detaljhandelsinvesterare. Jag hoppas att denna information kommer att vara till nytta för dig. Tack till det här forumet. Lycka till: retribution2ugmail 2013-09-27 1 Star IG Markets (IG Group) har just ändrat sitt namn till IG. De är en professionell juridisk bluff De är det mest utspridda företaget på planeten, även där anställda har uppenbarligen inga själar. Jag har handlat CFD på och av under många år sedan 2005 till 2011. De tidigare granskarna Damien, Duff Cooper hade några mycket smarta idéer för att citera legalese. Han hade rätt för att det finns ett helt nytt produktinformation och allt har ändrats igen. WOW Ohh Min Gud. det är tre gånger på samma sätt som 6 monthses, någon måste ha blivit nervös. Nu ska jag nu citera på vilka sidor du måste läsa. Börjar med: Page 21 8. Elektroniska transaktioner, stycke 2 Vi har ingen skyldighet att acceptera eller att utesluta eller Avbryt. Också (Punkt 4) Du bekräftar att vi har rätt ensidigt och med omedelbar verkan att upphöra eller avsluta när som helst, med eller utan orsak eller förvarning. All eller någon del av vår elektroniska tjänst. Page 19 4 Ge ett citat, Stycke 4 : Vid vår skälig behandling, behandla en sådan transaktion som ogiltig. Läs också dessa sidor och punkter, Page 4 (3.11), P5 (3.11), P9 (4.1 Marginalsamtalspraxis), P18 (2Tjänsterna vi tillhandahåller) (.3,4,5,8,10), P19 3 Konflikt är intresse (1,2,2a, 2b, 3,4,5.), P22-agenter (9,1) 10 Manifestfel (1,2,3) , 11 beställningar, (1, 2 fjärde stycket) P23 (11 Beställningar, Punkt 4. B, C, F, G, H. Punkt 8 även 13. Kommunikation (1) 4, punkt 13 och 14. Dessa CFD-leverantörer eller egentligen Bucket-butiker var förbjudna i Amerika efter 1930-talet på börskraschen. Så varför är den australiska värdepappers - och investeringsprovisionen skyddande Cfd-leverantörer. Tja, mitt svar är chefen Ordförande Greg Medcraft, som var tidigare en före detta Inves tment banker. Finns det en lojal PROTECTOR? Jag anser enligt min mening att de ASIC är förrädare och förråder alla australiensiska investerare. Du måste ta skärmdumpar, videoklipp och spela in alla samtal och låt inte något gå till varje pris. Och använd aldrig internt mail (sidan 23, 13) det är vad de brukade bluffa mig. Jag är villig att betala någon IG-anställd 10.000 australiska dollar som har en själ och det vill säga att göra det rätta. Att ge mig en kopia därifrån Puredeal internt e-postsystem av e-postmeddelandet som jag skickade den 8 juni 2011 vid ungefär 2am Sydney tid. E-postmeddelandet noterade att återförsäljaren nekade min order att sälja, och hade låst min plattform KA018. Tack till det här forumet för att ställa upp för vad som helst. Kontakta mig: retribution2ugmail

No comments:

Post a Comment